Rocket League Wiki
Advertisement
Rocket League Wiki

Als onderdeel van de Tournaments Update zal een nieuwe set van in-game verbindingskwaliteit-indicatoren je vertellen wat voor soort verbindingsproblemen je momenteel in het midden van de wedstrijd ondervindt. Dat betekent dat er niet langer één 'Rode Driehoek des Doods' aan de rechterkant van je scherm staat om alle scenario's te dekken. Je ziet ook een ‘!’ Pop-up naast je ping op het scorebord als een of meer van deze indicatoren actief zijn tijdens het spelen.

De indicatoren zijn de volgende:

  • Server Health of Serverstatus: Wanneer de server zelf problemen ondervindt, zoals te veel geheugen verbruiken.
  • Packet Loss of Pakketverlies: Wanneer gegevens die worden overgedragen tussen jou en de server gaan verloren.
  • Latency Variance of Latentievariantie: Wanneer je ping niet stabiel blijft.
  • High Latency of Hoge latentie: Algemeen bekend als "lag", meestal aangegeven door een hoge ping naar de server.

Connection Quality Info.jpg

  • Disconnected of Verbinding verbroken: Wanneer je verbinding met de server volledig verbroken is. Vroeger werd deze indicator ook voor alle bovenstaande gevallen gebruikt.

Door verbindingsproblemen op te splitsen in vier types, kunt je elk probleem dat je tegenkomt sneller aanpakken en meer informatie bij de hand krijgen.

Gallerij

Externe Links

Advertisement